Popularne gadżety promocyjne – torba na zakupy z nadrukiem

Przed markami, które organizują promocję lub jadą na targi, nierzadko stoi dylemat, jaki gadżet reklamowy zamówić. Musi on przecież nie tylko przykuwać uwagę docelowych klientów, ale również nieść ze sobą pewną wartość, aby na co dzień go wykorzystywali i tą drogą utrwalali więź z marką. Produktem tego rodzaju jest miedzy innymi torba z logo firmy.

Wytrzymałość i inne atuty toreb z nadrukiem

Sprawdzając katalogi firm zajmujących się nadrukami na gadżetach reklamowych nie trudno zauważyć, że pod hasłem “torba” kryje się kilka produktów. Są to m.in. torby na zakupy – najbardziej użyteczny i bodajże najpopularniejszy gadżet reklamowy. Nadruk logo lub nazwy akcji na jutowych, bawełnianych oraz płóciennych torbach na ramię zawsze dobrze się prezentuje, a przy tym jest na tyle trwały, aby długo utrzymywać się na materiale. Dodatkową zaletą tych toreb jest ich koszt. Zależnie od typu torby i wielkości zamówienia, cena na ogół rozpoczyna się od kilku złotych za sztukę. Grafikę nanosi także na torbach sportowych, podróżnych czy na laptopa. Są to gadżety, które docenią np. organizatorzy dużych sympozjów oraz pokazów. Oczywiście, koszt toreb tego rodzaju i nadruku na nich jest w takich przypadkach zdecydowanie wyższy – osiąga kilkadziesiąt złotych.

Gdzie opłaca się złożyć zamówienie na torby z logo?

Agencje prowadzące akcje marketingowe zwykle zlecają równoległe wykonanie kilku rodzajów gadżetów. Winny więc nawiązać współpracę z hurtownią z gadżetami, która w swojej ofercie posiada jeszcze kilkadziesiąt innych produktów reklamowych do zadruku. Równolegle z torbami na ramię warto zdecydować się m.in. na nadruk na ręcznikach, plecakach typu worek czy innych użytecznych produktach z tkaniny lub uzupełnić zlecenie o standardowe gadżety reklamowe, jak długopisy, smycze oraz ołówki, które w dalszym ciągu są uwielbiane przez klientów.