Organizacja targów, kreowanie wizerunku marki – co zlecisz agencji reklamowej?

Uzyskaj więcej informacji o usługach świadczonych przez agencję social media Kraków na k-myk.pl.

Działania marketingowe powinny być istotnym elementem kreowania rozpoznawalności przedsiębiorstwa bez względu na to czy jesteśmy producentem, usługodawcą czy dystrybutorem. Większe przedsiębiorstwa oraz korporacje mają finanse na organizację i utrzymanie swoich działów ds. reklamy, tymczasem małe biznesy, które okazjonalnie decydują się na akcje promocyjne, z reguły korzystają ze wsparcia zewnętrznych agencji reklamowych.

Agencja reklamowa – ekipa profesjonalistów pomoże Ci w promocji

Agencja reklamowa to zespół twórczych osób z ogromnym doświadczeniem, posiadających szereg umiejętności z zakresu marketingu. Dzięki zatrudnieniu profesjonalistów wspaniale orientujących się zarówno w obszarze tradycyjnych mediów, kampanii promocyjnych w sieci (animacje i filmy viralowe, kanały social media), jak i grafiki użytkowej (także DTP), agencja marketingowa zapewnia klientom kompleksową obsługę. Nowe przedsiębiorstwa mogą zamówić stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i projektami akcydensów (papier firmowy, wizytówki oraz obwoluty), a te które dysponują już swoim logo mogą być pewne, iż będzie ono poprawnie użyte w trakcie tworzenia materiałów promocyjnych – stoisk targowych, billboardów, plakatów lub folderów. Agencja reklamowa napisze także atrakcyjne, unikalne artykuły na stronę internetową zamawiającego, a także opracuje strategię komunikacji z klientami poprzez modne portale, jak np. Facebook, Twitter czy Instagram.

Do kogo kierowana jest oferta agencji reklamowej?

Oferta agencji marketingowej adresowana jest zwłaszcza do podmiotów, które nie mają swojego działu promocji. Jednak nie znaczy to, iż to wyłączny model kooperacji. Działanie agencji często polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w przedsiębiorstwie zespołowi ds. promocji. Jeśli zatem nie ma on wprawy w przygotowaniu spotkań z klientami, konferencji lub targów wymagających często skrupulatnego planowania, te zadania można zlecić zewnętrznej agencji marketingowej. Może ona też posłużyć za narzędzie pomagające w tworzeniu zgranego oraz niezawodnego teamu pracowników – wystarczy powierzyć jej opracowanie programu kursów czy też zorganizowanie warsztatów integracyjnych. Na rynku funkcjonują dziesiątki agencji marketingowych, warto jednakże wybierać te, które zapewniają dostęp do szerokiego grona kompetentnych ekspertów. Umożliwi to delegowanie wszystkich czynności promocyjnych jednej agencji, a co za tym idzie – łatwiejszą kontrolę nad integralnością kampanii oraz wizerunku firmy.

Dane:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]