Google pozycjonowanie stron. Uzyskaj więcej informacji
Pozycjonowanie stron internetowych to rozmaite czynności dążących do zwiększenia widoczności stron w organicznych wynikach wyświetlanych w wyszukiwarce. Im wyższą pozycję zdobędzie strona w wynikach wyszukiwania, tym większy ruch w witrynie, co ostatecznie daje możliwość zwiększenia konwersji firmy. Drugą zaletą tego działania jest budowa rozpoznawalności marki, usługi czy też produktu.
Algorytm Google wartościuje każdą stronę www pod kątem w przybliżeniu 200 różnych faktorów. Efekt tej diagnozy warunkuje to, na której pozycji strona czy jej podstrona wyświetli się w SERP na dane słowo kluczowe. Za bardzo ważne czynniki rankingowe zawodowcy do spraw SEO uznają np. jakość contentu, responsywność, a także linkowanie (wewnętrzne oraz zewnętrzne).
Wstukując w przeglądarkę Google dowolną frazę, użytkownikowi ukazuje się lista stron, które algorytm ocenił jako najdokładniej odpowiadające na powyższe hasło. Które adresy pojawią się w rezultatach wyszukiwania wyżej niż pozostałe? Na pewno te, których zawartość jest bardzo rozbudowana i starannie wypełniona przemyślanymi słowami kluczowymi. Na pozycje wpływ ma również prędkość ładowania się witryny (nie tylko w wersji na desktop, ale i mobile), poprawnie wykonane kodowanie, jak również jakość linków odsyłających do naszej strony.
Pozycjonowanie stron i sklepów www – powierz to fachowcom z firmy SEO
Google regularnie usprawnia algorytm, dlatego warto oddać pozycjonowanie i optymalizację stron oraz sklepów internetowych ekspertom. Właściwym wyborem jest firma SEO, która ma kilkuletnie doświadczenie w tym zakresie. W takich firmach zatrudnionych jest wielu specjalistów nie tylko od SEO, lecz również prowadzenia kampanii Google Ads czy programowania. Powierzając pozycjonowanie podmiotowi zewnętrznemu zaoszczędzone czas i środki można przeznaczyć na inne akcje marketingowe, które także rozwiną firmę.
Pozycjonowanie w Google – usługa na miarę XXI w.
Pozycjonowanie to w głównej mierze oferta skierowana do właścicieli stron, których zadaniem jest demonstracja i sprzedaż wyrobów czy usług przedsiębiorstwa. Decydując się jakąkolwiek działalność nieroztropnie jest w XXI w. nie posiadać własnej strony firmowej bądź ją uruchomić, ale nie dbać o jej pozycjonowanie. Biznes to nieustanne współzawodnictwo o dotarcie do nowych klientów. Wedle badań w przybliżeniu 97% osób sprawdza w internecie opinie o lokalnych firmach, co wyraźnie pokazuje do jak szerokiej grupy odbiorców można w ten sposób dotrzeć. A wyświetlenie się adresu sklepu czy strony w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania bardzo zwiększa szansę, że klient skorzysta z naszej oferty.
Dane:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]